HC

اخذ همه مدارك مورد نياز

(پكيج كامل) براي انتقال پت به روش همراه مسافر​ ...

MADAREK

انتقال بدون مسافر (كارگو)

يكي از خدمات پرطرفدار ايران پت تراول ...

اخذ برگه تیتر هاری

اخذ برگه تیتر هاری

از مهمترین مدارکی که بسیاری از کشورها ...

درباره ما

“ایران پت تراول” افتخار دارد تا به عنوان اولین شرکت رسمی و اختصاصی ترانسفر بین المللی حیوانات خانگی در ایران خدمات خود را به هم میهنان عزیز ارایه دهد.

همواره یکی از مهمترین دغدغه های صاحبین حیوانات خانگی در سفرهای بین المللی حمل و نقل حیوانات خانگی در پروازها و انجام کارهای اداری و آزمایش های مربوطه برای انتقال بدون قرنطینه آنهاست.در اقصی نقاط دنیا شرکت های ویژه ترانسفر حیوانات خانگی خدمات خود را برای انتقال هرچه سریعتر حیوانات ارایه می دهند.

فقدان چنین شرکتی در ایران ، انتقال حیوانات را به یکی از چالش برانگیزترین موارد صاحبین حیوانات در سفرها بدل کرده بود.

“ایران پت تراول” با ترکیبی از مشاوران حقوقی و دامپزشکان مجرب به همراه روابط گسترده با شرکت های بین المللی انتقال حیوانات خانگی بر آن شده است تا برای اولین بار در ایران انجام اخذ و تنظیم تمامی مدارک مورد نیاز برای انجام سفری بی دغدغه همراه با حیوانات خانگی را با ارایه یک پکیج کامل برای هموطنان عزیز به انجام برساند.امید آن داریم تا با ایجاد خدمات سریع ،دقیق و مسؤلانه نه تنها دغدغه انتقال حیوانات خانگی برای ایرانیان عزیز را به حداقل برسانیم بلکه با مشاوره های علمی و دقیق از هرگونه آسیب روحی و جسمی برای حیوانات خانگی دلبند هموطنان پیشگیری کنیم.

“ایران پت تراول” همگام با شرکت های بین المللی ترانسفر دنیا سعی دارد با ارایه خدمات در حد استانداردهای بین المللی دغدغه های صاحبین حیوانات را در مورد ترانسفر برای همیشه بر طرف کند.امید است که در این راه حمایت و لطف شما هموطنان عزیز به همراه ما باشد.

Handsome man traveling with his cat
airlines1

آیا می دانید بهترین ایرلاین برای حمل پت به مقصد شما، کدام است؟

ایرلاین های مختلف قوانین متفاوتی برای پذیرش حیوانات خانگی دارند.

با توجه به مقصد مسافرین و با توجه به ویژگی های حیوان خانگی مسافر، از بین ایرلاین های مختلف می توان بهترین ایرلاین را برای سفری بی دغدغه همراه با حیوانات خانگی به مقصد مورد نظر انتخاب کرد.

شرکت ایران پت تراول (دامینه حمل اطلس) با سال ها تجربه در همکاری با ایرلاین های مختلف افتخار این را دارد که مشاوره کامل را در رابطه با همه موارد مورد نیاز سفر به همراه حیوانات خانگی با ایرلاین های مختلف به همه نقاط دنیا را برای مراجعه کنندگان گرامی بر عهده بگیرد.

از ابتدا تا رسیدن حیوان خانگیتان به کشور مقصد همراهتان خواهیم بود

‫مجموعه ایران پت تراول با علم بر اهمیت جایگاه حیوانات خانگی برای همطونان عزیز و جهت بهبود نگرانی و سردرگمی مسافرین عزیز که قصد سفر به همراه حیوان خانگی دلبند خود را دارند، مشاوره کامل را از اولین گفتگو که شامل قوانین و مراحل کشورمقصد می گردد.

تا جزئی ترین مسائل انتقال حیوانات خانگی مثل هزینه انتقال، ایرلاین مناسب، مدت زمان مورد نیاز برای مدرک، شرایط باکس استاندارد، جزییات مراحل فرودگاه مبدا و مقصد و… بر عهده میگیرد و همراه کارشناسان مربوط پاسخگو سوالات مسافرین عزیز خواهد بود.

امید است بتوانیم با پاسخگویی مناسب تیم پشتیبانی ایران پت تراول، خاطری آسوده را برای مسافرین عزیز به ارمغان بیاوریم.

مهاجرت با حیوان خانگی

مشتریان ما